تلویزیون ۱۰۰۰ اینچی سامسونگ

نسل جدید تلویزیون The Wall سامسونگ معرفی شد. این تلویزیون ۱۰۰۰ اینچی از فناوری میکرو LED بهره می‌برد و برای کسب و کار‌ها توسعه داده شده است.

شکل – تلویزیون ۱۰۰۰ اینچی سامسونگ

تلویزیون ۱۰۰۰ اینچی سامسونگ نسل جدید تلویزیون The Wall سامسونگ؛ تلویزیونی ۱۰۰۰ اینچی با فناوری جدید میکرو LED

نسل جدید تلویزیون هوشمند The Wall سامسونگ معرفی شد. این تلویزیون ۱۰۰۰ اینچی از فناوری میکرو LED بهره می‌برد و برای کسب و کار‌ها توسعه داده شده است.

سامسونگ از نسل جدید تلویزیون جذاب The Wall با رزولوشن ۸K و نرخ تازه‌سازی بیشتر در مقایسه با نسل قبل رونمایی کرد. این تلویزیون میکرو LED ذر بازار کره جنوبی و چند کشور منتخب عرضه خواهد شد.

اندازه صفحه نمایش تلویزیون غول پیکر سامسونگ برابر با ۱۰۰۰ اینچ است که آن را به گزینه‌ای ایده‌ال برای نمایش محتوا تبدیل می‌کند. این تلویزیون ماژولار از طراحی باریکی برخوردار است و می‌تواند حتی محتوای با رزولوشن ۱۶K را نیز به خوبی به تصویر بکشد.

تلویزیون ۱۰۰۰ اینچی سامسونگ

نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز The Wall موقعیت‌های بی حد و مرزی را در اختیار کسب و کار‌ها قرار می‌دهد تا محتوای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهند.

نمایشگر غول پیکر سامسونگ در بازتولید رنگ‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و نصب آن نیز آسان است. سامسونگ همچنین از یک پردازنده بهبود یافته Micro AI در این محصول استفاده کرده تا ابعاد ویدیو‌ها را با کیفیت بیشتری افزایش دهد و نویز ایجاد شده در آنها را نیز حذف کند.

سامسونگ همچنین از فناوری‌های Black Seal و Ultra Chroma در این تلویزیون استفاده کرده تا ویدیو‌های خروجی جذاب‌تر به نظر برسند. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به پشتیبانی از استاندارد +HDR10، حالت استراحت چشم و ارتباطات بی‌سیم پیشرفته اشاره کرد.

طراحی تلویزیون میکرو LED سامسونگ به‌گونه ای است که می‌توان آن را در مکان‌های مختلف نصب کرد و این موضوع حتی شامل سقف و موقعیت‌های به ظاهر دشوار نیز می‌شود.

تلویزیون The Wall می‌تواند با ارائه تصویری پویا حس رضایت را در فرد ایجاد کند. هدف سامسونگ نیز ایجاد یک تجربه کاربری فراموش نشدنی برای کسب و کار‌هایی است که The Wall را انتخاب می‌کنند.

جدیدترین عضو نمایشگر‌های خلاقانه و پیشرفته سامسونگ می‌تواند کیفیتی بی نظیر را ارائه داده و کاربران را محو تماشای خود کند. هنوز اطلاعات مربوط به قیمت نسل جدید تلویزیون The Wall سامسونگ و بازار‌های منتخبی که قرار است در آنها عرضه شود، مشخص نشده است.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم