مانیتور سونی Inzone M9

شرکت سونی دو مانیتور Inzone M9 و M3 و سه هدفون H7 ،Inzone H3 و H9 را به تازگی معرفی کرده است. اما ویژگی محصولات گیمینگ جدید سونی چیست؟

شکل- مانیتور سونی Inzone M9

مانیتور سونی Inzone M9 سونی از ۲ مانیتور جدید خود رونمایی کرد

مانیتورهای جدید – شرکت سونی روز گذشته چند محصول از سری Inzone مخصوص گیمرها معرفی کرد. همه‌ی محصولات سری نام برده با هدف ارائه یک تجربه بازی همه جانبه روی کامپیوتر یا کنسول پلی استیشن طراحی می‌شوند.

هر دو نمایشگر به یک پنل IPS LCD با اندازه ۲۷ اینچ مجهز شده‌اند. مدل بالاتر یعنی Inzone M9 از رزولوشن ۴K و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. البته در صورت اتصال مانتیتور به دستگاه مورد نظر با استفاده از کابل HDMI حداکثر نرخ تازه‌سازی در دسترس به ۱۲۰ هرتز کاهش پیدا خواهد کرد.
برای رسیدن به کنتراست پویاتر از ویژگی Full Array Local Dimming استفاده شده است. به لطف این ویژگی، با توجه به محیطی که مانیتور در آن قرار گرفته است، نور هر قسمت می‌تواند به صورت مجزا از بقیه بخش‌ها تنظیم شود.

مانیتور سونی Inzone M9

مانیتور Inzone M9 تاییدیه VESA DisplayHDR 600 را دریافت کرده و حداکثر میزان روشنایی آن به ۶۰۰ نیتس خواهد رسید. گفتنی است صفحه نمایش جدید سونی از ۹۵ درصد گستره رنگ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.
در مانیتور جدید Inzone M3 رزولوشن به فول اچ‌دی کاهش و نرخ تازه‌سازی به ۲۴۰ هرتز (حتی حین استفاده از کابل HDMI) افزایش پیدا کرده است. حداکثر میزان روشنایی ۴۰۰ نیتس (DisplayHDR 400) خواهد بود. در اینجا از ۹۹ درصد گستره رنگ sRGB پشتیبانی می‌شود.

دو مانیتور جدید سونی در کارخانه کالیبره شده‌اند تا به حداکثر دقت مورد نظر سازنده برسند. پشتیبانی از HDR10 و HLG دو ویژگی دیگر آن‌ها است. HLG یک استاندارد HDR است که طراحی شده تا سازگاری HDR را برای پخش سیگنال‌های تلویزیون بدون افزودن سربار داده، اضافه کند.
پشتیبانی از G-Sync و HDMI 2.1 VRR سبب می‌شود نرخ تازه‌سازی کاملا متغیر باشد و حتی بسته به شرایط تا حداقل ۲۴ هرتز نیز کاهش پیدا کند. زمان انتقال خاکستری به خاکستری ۱ میلی‌ثانیه، ویژگی مهم دیگر دو مانیتور جدید سونی است. منظور از آن، زمان مورد نیاز برای تغییر رنگ یک پیکسل است.
نمایشگرهای Inzone M3 و Inzone M9 به دو پورت HDMI و یک پورت DisplayPort 1.4 مجهز شده‌اند. علاوه بر آن‌ها، هر دو دارای یک هاب USB داخلی هستند؛ یک کابل USB تایپ B وارد و سه کابل USB نوع A از این هاب خارج می‌شود. به لطف این ظرفیت قادر به متصل کردن کیبورد، موس و دیگر کنترلرهای لازم به مانیتور جدید سونی خواهید بود. به این ترتیب مانیتور علاوه بر کامپیوتر رومیزی، به پلی استیشن ۵ نیز قابل اتصال است.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم