تلویزیون سامسونگ مدل ۲۰۲۴

سامسونگ پیش از برگزاری رویداد CES 2024 از تلویزیون های مدل ۲۰۲۴ خود رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها سرآغازی برای نمایشگرهای عصر هوش مصنوعی محسوب می‌شوند.

تلویزیون سامسونگ مدل ۲۰۲۴

شکل- تلویزیون سامسونگ مدل 2024

تلویزیون های مدل ۲۰۲۴ سامسونگ با قابلیت‌های هوش مصنوعی از راه رسیدند

سامسونگ الکترونیکس پیش از آغاز رویداد CES 2024 از تلویزیون های مدل ۲۰۲۴ خود شامل مدل‌های Neo QLED، میکرو LED، اولد و لایف استایل رونمایی کرد. این سری جدید از تلویزیون‌ها، از نسل نوین پردازنده‌های پیشرفته هوش مصنوعی مبتنی بر فناوری on-device برخوردار هستند. این پردازنده‌ها توانایی‌های ادراکی نمایشگرهای هوشمند را به سطحی بالاتر ارتقا می‌دهند . و به همین دلیل، این تلویزیون‌ها را می‌توان به‌عنوان سرآغازی برای نمایشگرهای عصر هوش مصنوعی نامید.

آشنایی با ویژگی‌های تلویزیون های مدل ۲۰۲۴ سامسونگ

تلویزیون های مدل ۲۰۲۴ سامسونگ، علاوه بر بهبود کیفیت تصویر و صدا، ویژگی‌های هوش مصنوعی امن و مطمئن را نیز ارائه می‌دهند.

تلویزیون سامسونگ مدل ۲۰۲۴

اس وی یانگ، مدیر بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ، درباره این محصولات جدید اظهار کرد در دورانی که زندگی ما پر از ارتباطات است، ارائه تجربیات بصری با کیفیت تنها کافی نیست. نمایشگرها باید توانایی ارتقای زندگی ما در کارهای روزمره و خارج از آن را داشته باشند. نمایشگرهای هوش مصنوعی سامسونگ با استفاده از فناوری هوش مصنوعی on-device به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌عنوان مرکز اصلی خانه‌های کاربران عمل کنند. و تمامی دستگاه‌های سازگار را با یکدیگر مرتبط کرده و سبک زندگی افراد را با ارائه امکانات منعطف و متنوع بهبود دهند.

بهبود کیفیت تصویر Neo QLED 8K و ۴K با ارتقای چشمگیر عملکرد هوش مصنوعی
این ویژگی‌ها شامل کیفیت تصویر واقعی، فناوری‌های صوتی پریمیوم و یک مجموعه غنی از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها می‌شوند.

بخش اصلی از آخرین پردازنده نوآورانه سامسونگ بهره‌مند است:

پردازنده NQ8 AI Gen3 که با یک واحد پردازش عصبی (NPU) با عملکرد دو برابر سریع‌تراست. این پردازنده جدید شامل یک افزایش هشت برابری در تعداد شبکه‌های عصبی گردیده که این امکان را فراهم می‌کند تا جزئیات تصویر با وضوح بیشتری نمایش دهد. با استفاده از این پردازنده پیشرفته، عملکرد تلویزیون های مدل ۲۰۲۴ سامسونگ به شکلی بی‌نظیر گردیده است.

ویژگی‌های ارتقا داده شده سری Neo QLED سامسونگ :

هوش مصنوعی در سامسونگ

۸K AI Upscaling Pro:

در بخش ارتقای هوش مصنوعی پیشرفته، توان تلویزیون به‌منظور ارتقای تصاویر ۸K با توجه به عملکرد پردازنده جدید NQ8 AI Gen3 بهبود یافته است. این قابلیت به واسطه فناوری پیشرفته AI Upscaling، حتی تصاویر با وضوح پایین را نیز با جزئیات شگفت‌انگیز و وضوحی بی‌نظیر به نمایش درمی‌آورد.
AI Motion Enhancer Pro: این ویژگی با بهره‌گیری از پردازنده NQ8 AI Gen3، مشکلات رایج در پخش تصاویر ورزشی، مانند نمایش ناپسند حرکت توپ را برطرف می‌کند. این قابلیت به‌صورت خودکار نوع ورزش را شناسایی کرده و از توانایی یادگیری عمیق برای اعمال مدل مناسب در نمایش حرکت توپ استفاده می‌کند.

Real Depth Enhancer Pro:

در این قابلیت از هوش مصنوعی برای کنترل دقیق مینی ال‌ای‌دی‌ها (mini LEDs) به‌منظور افزایش جزئیات بیشتر در صحنه‌های دارای حرکت سریع بهره گرفته می‌شود.

برای این منظور، بخشی از تصویر که چشم انسان به‌طور طبیعی روی آن تمرکز دارد، در پیش‌زمینه نمایش داده می‌شود که منجر به تجسم تصاویر واقعی‌تر و سه‌بعدی میشود.
طراحی Infinity Air: تلویزیون Neo QLED 8K با طراحی Infinity Air که صفحه نمایشی به عمق ۱۲٫۹ میلی‌متر دارد، کیفیت تصویر بی‌عیب و بی‌نقص را ارائه می‌دهد.

جلوه منحصربه‌فرد آینه‌شکل این تلویزیون، آن را به‌مانند جسم معلقی در فضای اطراف تبدیل کرده و ظاهری زیبا و جذاب به آن میدهد.

کیفیت صدای تلویزیون Neo QLED 8K، همانند کیفیت تصاویر این تلویزیون، با ارائه یک عملکرد بی‌نظیر، به تجربه صوتی بی‌بدیلی می‌انجامد.

۲۰۲۴ Q-Symphony:

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که چندین اسپیکر بی‌سیم و ساندبار را به تلویزیون یا پروژکتور متصل کرده و از تجربه صدای جذاب، فراگیر و همگام در حین تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها بهره‌مند شوند. با استفاده از این قابلیت، هماهنگی بین تلویزیون و اسپیکرها و ساندبار به‌طور کامل تنظیم می‌شود.
Active Voice Amplifier Pro:

این ویژگی از یک هوش مصنوعی اختصاصی با استفاده از فناوری یادگیری عمیق استفاده می‌کند تا صدای دیالوگ‌ها و گفت‌وگوهای شخصیت‌ها را بهبود می‌بخشد. این فناوری می‌تواند صدای دیالوگ‌ها را از سایر صداها جدا نماید.

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم