تلویزیون هایسنس ۹۸E7G Pro

تلویزیون هایسنس ۹۸E7G Pro ، اولین تلویزیون ۹۸ اینچی ULED در جهان رونمایی شد. رزولوشن ۴K و HDMI 2.1 VRR از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است.

شکل – تلویزیون هایسنس 98E7G Pro

هایسنس ۹۸E7G Pro ، اولین تلویزیون ۹۸ اینچی ULED در جهان

تلویزیون هایسنس ۹۸E7G Pro ، اولین تلویزیون ۹۸ اینچی ULED در جهان رونمایی شد. رزولوشن ۴K و HDMI 2.1 VRR از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است.

تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی در حال گرایش پیدا کردن به سمت تولید تلویزیون‌های غول پیکر برای ارائه تجربه بصری همه‌جانبه هستند. شیائومی نیز اخیراً با تلویزیون ردمی مکس ۹۸ به این جمع که TCL و هواوی نیز جزوی از آن هستند پیوسته است. اکنون نوبت به هایسنس رسیده تا با این تلویزیون به جمع تولیدکنندگان تلویزیون‌های غول پیکر بپیوندد.

تلویزیون هایسنس ۹۸E7G Pro

تلویزیون ۹۸ اینچی هایسنس ظاهر بسیار لوکسی دارد، اما از سخت افزار کاملاً مقرون به صرفه‌ای مثل یک ماژول تصویر ۹۸ اینچی BOE ADS و ماژول بک لایت خود هایسنس بهره می‌برد. برجسته‌ترین ویژگی آن، ۲۵۶ بخش کنترل نور (۱۶ در ۱۶) به سبک تخته شطرنج است. اوج روشنایی این نمایشگر ۱۰۰۰ نیت بوده، پوشش ۹۰ درصدی از فضای رنگی عریض P3 دارد، رزولوشن آن ۴K است و از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون هوشمند هایسنس از چیپست MTK 9652 مدیاتک با ۴ گیگا بایت رم و ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی قدرت می‌گیرد. این تلویزیون همچنین از فناوری جبران حرکت ۱۲۰ هرتزی MEMC، فناوری VRR، ورود داینامیک فریم، IMAX و Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات این تلویزیون می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi دو باند، دستیار صوتی هوشمند با تشخیص صدا از راه دور و دو اسپیکر ۱۸ واتی به همراه یک ساب ووفر ۲۵ واتی اشاره کرد. ناگفته نماند که تلویزیون هایسنس Hisense 98E7G Pro از فناوری‌های گیمینگ Free-sync و G-sync نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت تلویزیون هوشمند هایسنس Hisense
تلویزیون ۹۸ اینچی هوشمند هایسنس قیمتی حدودا برابر ۳،۱۴۰ دلاری دارد و پیش‌فروش آن از همین حالا در چین شروع شده است و با استقبال فراوانی نیز مواجه شده است .

source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم